Kundetilfredshed

Volkswagen Viborg har altid fokus på høj kundetilfredshed – og vi er ganske enkelt ikke tilfredse, hvis du ikke er yderst tilfreds. 

Derfor kan du opleve, at du efter et værkstedsbesøg bliver ringet op fra Volkswagens kvalitetskontrol, der vil spørge ind til, hvor tilfreds du har været med forskellige services hos Volkswagen Viborg.   

Nu er vi jyder pr. definition ikke meget for at slå alt for voldsomt ud med armene, men vi vil alligevel bede dig undlade at være alt for ”jysk”, når du svarer. 

Fordi hos os er fx tilfreds eller meget tilfreds ikke godt nok. Vi skal op på bedømmelsen yderst tilfreds, og det håber vi, du ærligt kan og vil svare. 

Hvis du ikke er yderst tilfreds, vil vi gerne vide, hvor vi kunne have gjort det endnu bedre – og er du yderst tilfreds, udleverer vi en lille erkendtlighed, næste gang du kommer ind til os.

”Hvis alting er godt nok, er det ikke godt nok…”

Tryk her for at læse mere